• Lagerrensning

Lagerrensning :)

Barbie National Geographic Astrofysiker GDM47

Ett jättehäftigt och spännande set med en Barbiedocka, ett teleskop med stativ samt en rymdaffisch. Detta set är framtaget i samarbete med National Geographic, för att uppmuntra barn till att de kan bli precis vad de vill i livet och att allt är möjligt. Barbie trivs såå bra som astrofysiker :-) Höjd: 29 cm.

Mer detaljer

Denna produkt finns inte längre i lager

Produkten har tyvärr utgått

249 kr

Lägsta pris de senaste 30 dagarna: 249 kr Ord. pris:
Artikelnummer
46-GDM47

Varumärke Barbie Läs mer

Barbie och barbiedockor är ett av världens kändaste varumärken för dockor. Det var Ruth Handler som skapade Barbie under slutet av 1950-talet. Det var Ruth som fick iden till Barbie då hennes dotter hellre lekte med klippdockor är med vanliga dockor. Barbiedockan är uppkallad efter hennes dotter Barbara, som de kallade för Barbie. Deras son hette Ken och därför kallas de manliga Barbiedockorna för Ken. Hos oss på Leksakscity hittar du ett av Sveriges största utbud av Barbieleksaker. Barbiedockor, Barbiehus, Barbiekläder, accessoarer, fordon, djur, möbler och massor av tillbehör.

Gå till Barbie
Beskrivning

Barbie National Geographic Astrofysiker GDM47. Barbie är äventyrlig och entusiastisk över att få upptäcka mer av sin omvärld. Nu kan Barbie utforska universum som astrofysiker!

Barbiedockan bär professionella kläder som passar in till temat. Hennes tröja har ett mönster som påminner om rymden och hon har svarta byxor samt svarta skor.

Det medföljer ett svängbart teleskop med stativ, vilket gör att teleskopet kan stå på golvet. Barnen kan leka att Barbie kikar i teleskopet och kanske upptäcker hon något fantastiskt, kanske en ny planet? Så coolt!

et medföljer även en affisch med rymdtema så att hon kan titta i teleskopet och sedan stämma av på affischen vad det är hon ser.

Denna Barbiedocka med tillbehör är designad i samarbete med National Geographic. Målet är att uppmuntra barn till fantasi, uttryck och att upptäcka genom lek.

För när man leker med Barbie föreställer man sig allt man själv kan bli. Allting är möjligt!

Rek. ålder från: 3 år.

Storlek docka
- Höjd: 29 cm.

Diskussion
Frågor (0)

Det finns inga frågor just nu

Tack för din fråga! Den har skickats till vår support.
Ställ en fråga