Reklamation

Vad gör jag om min produkt var sönder då jag fick den?

Kontakta oss direkt och skicka INTE tillbaka din produkt
Skicka inte tillbaka en felaktig produkt till oss, innan du pratat med oss.
Kontakta oss direkt och berätta vad som hänt och felet på din produkt.
När du kontaktar oss så bifoga gärna bilder och en text som beskriver vad som är felet.
En transportskadad produkt ska anmälas till Leksakscity inom 7 arbetsdagar från den dagen du fick din beställning, detta för att godkänna skadan och ge dig en ersättning.
En ersättning kan bestå av att få en ny produkt, få hela beloppet återbetalt eller få delar av beloppet återbetalt. Det beror på vad vi kommer överens om.

Återbetalning
När produkten kommit i retur till oss så ska den godkännas, sedan återbetalas du via Klarna.

Kostnad
Vid godkänd reklamation står Leksakscity för alla fraktkostnader.

Ha en fortsatt fin dag!