Reklamation

Vad gör jag om min produkt var sönder då jag fick den?
Skicka inte tillbaka en felaktig produkt till oss, innan du pratat med oss.
Kontakta oss direkt och berätta vad som hänt och felet på din produkt. När du kontaktar oss så bifoga gärna bilder och en text som beskriver vad som är felet.
En transportskadad produkt ska anmälas till Leksakscity inom 7 arbetsdagar från den dagen du fick din beställning, detta för att godkänna skadan och ge dig en ersättning.
En ersättning kan bestå av att få en ny produkt, få hela beloppet återbetalt eller få delar av beloppet återbetalt. Det beror på vad vi kommer överens om.

Vad gör jag om det saknas en produkt i mitt paket?
Oj, då har något blivit felpackat här. Ursäkta oss för det. Kontakta oss och berätta vad som saknas, så ska vi hjälpa dig.
Dock är det väldigt sällan en produkt saknas, för att alla beställningar kontrolleras av två personer vid två olika tillfällen.


Kontakta oss, klicka här.